måndag 29 oktober 2012

Ahh måndag igen & en ny vecka ligger framför oss!! Nya utmaningar, nya möjligheter!!!
Vi är barnfria denna vecka då barnen är hos mormor... Känns tomt & framför allt tyst hemma utan dem.. Men dom får ha höstlov med en massa skoj istället..

Denna vecka är det Itrim möte & jag är förväntansfull över att få ställa mig på vågen... Jag vill se om det blir något resultat av mitt hårda arbete..

Jag var ju å tränande igår & träffade en itrimare som jag sett sedan jag började på Itrim, vi pratade lite om våra vikt resor och så fortsatte vi att träna.. Sedan när han skulle gå hem så kom han fram till mig & säger "jag tycker att du är jätte fin, fortsätt kämpa!!"
Åhh jag blev så glad!! Man känner sig inte direkt fin på gymmet i svettiga gymkläder :)
Han gjorde verkligen min dag!!


Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar