måndag 5 november 2012

En viss längtan efter vinter & jul har infunnit sig i mig.. Haha November har knappt börjat & jag sitter & drömmer mig bort till ett snöigt vinter land, väldoftande glögg, pepparkakor, saffran, skinka, en härligt grön gran.. Jag sitter & planerar vad jag & barnen ska baka för julgodis i år & om jag ska göra mina egna glögg.. Vart kom denna jul mys känsla ifrån?? Ute regnar det & det är allmänt blött, mörkt & tråkigt.. Men inom mig känner jag julmyset komma närmare & närmare..
Är nog lite måndags knäpp tror jag!!
Nu blir det att ladda inför en vecka utan maken igen.. Vilket brukar innebära ingen träning för min del, något som jag sörjer redan nu... Det får bli att leta reda på orbiskräcken & tränings programet till Wii, å köra hemma istället..

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar