fredag 7 december 2012

Snön kom & skapade ett sk "snökaos" i Stockholm & jag tittade ut & bara njöt.. Älskade vinter nu är du äntligen här så som jag har längtat... Med snön så kommer även lite ljus & allt blir så magiskt...
Med december kommer även...... Skumtomtar, dessa små goa gubbar.. Jag är verkligen super duktig på att säga nej men när skumtomtarna kommer fram då kan jag inte säga nej längre & det är inte bara en som slinker ner !! Utan jag har dille på att skumtomtar måste ätas i par dvs man tar inte 1 utan 2 eller 4 eller 12 ja ni förstår... Så igår stod det 2 lådor!! På jobbet & jag vill inte ens gissa hur många jag åt!! Som tur är har jag väldigt snälla arbetskamrater som bara skrattar åt min fetisch över dessa små tomtar.....

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar