lördag 5 januari 2013

Nytt år nya möjligheter...
Det nya året började med mkt jobb.. Har mer eller mindre jobbat 9 av 10 dar i sträck.. Och efter som man varit lång ledig så är alla rutiner borta så man är lagom mör i kropp & knopp.. Alla sov rutiner, mat rutiner & motions rutiner är som bort blåsta... Jag har haft närmare 3 veckor med att sova länge & vara uppe sent, alldeles för mkt god dricka & mat... Träningen har jag nog fått till iallafall, alltid något... Men nu måste jag hitta tillbaka till mina rutiner, hela min kropp skriker efter dem... Jag mår bra av rutiner!! Så från & med idag så börjar jag med matrutinerna... Sedan får det bli sömnen & träningen..

Hoppas att ni alla haft en god jul & gott nytt år & får en bra fortsättning!!!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar