tisdag 19 februari 2013

Gaaahhhh, jag blir tokig på mig själv.. Jag har trillat ner i jag är så trött-hungrig-värd- bara idag-fest för ofta fällan... Jag hittar inte tillbaka till mina bra mat rutiner & jag misstänker att det krupit sig på ett par kg.. Jag är inte nöjd med mig själv om vi säger så.. Men jag gör inget för att ta mig tillbaka, jag är så grymt omotiverad.. Jag är däremot grym på att ta mig till gymmet, det funkar klockrent... Men jag vet av mig själv att även om jag tränar som en galning & unnar mig goda saker så går jag ändå upp i vikt & det är inget bra eller kul!!! Jag vill ju nå den där berömda målvikten!!
Frågan är bara hur tar jag mig dit.. Hur hittar man tillbaka när motivationen är nere på noll.. Får fundera på den tror jag

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar