lördag 23 mars 2013

Sitter och jobbar övertid, drömmer mig bort till ljusa sommar nätter.. Är så oändligt trött på vinter nu.. Nu får det faktiskt vara nog.. Vill inget hellre än att få hänga undan alla vinter kläder..
Annars är jag inne i en period då mina blod världen är dåliga så jag är trött & yr mest hela tiden.. Vilket gör att jag inte orkar träna i den mängd som jag egentligen skulle vilja.. Men jag hoppas att vikten iallafall går ner.. För maten sköter jag.. Har inte ätit eller druckit något onödigt på 2 veckor nu.. Kör en hård period just nu där jag inte unnar mig nåt.. Mest för att se om jag klarar det & det går faktiskt bättre än vad jag trodde :) för när man inte orkar träna så ska man inte äta fel det har jag lärt mig..
Funderar på att göra styrka nu på morgonen när jag kliver av.. Skulle vara både bra & skönt men finns orken att göra det?? Just nu känner jag klart det går men vad eller hur man känner om 4 timmar det vet man ju aldrig.. Men jag försöker motivera mig själv!!!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar