fredag 31 maj 2013

Nä jag är inte tjock, jag är .... Ja vad är man just nu något mellan läge.. Vi var ju på semester i slutet av april & jag är fortfarande i semester läge.. I takt med våren kommit så har även mat & alkohol intaget ökat.. Och med det har det smugit sig på ett par hemska kilon.. Jag har typ slutat träna och skyller på en trötthet som finns där men skulle må bra av lite rörelse.. Jag skyller på allt, jag har inte tid, ork, vilja.. Men jag är mkt väl medveten om magen som blivit större, valken på ryggen...
Jag försöker hitta tillbaka men trillar hela tiden dit & så kommer alla ursäkter... Trött behöver socker, bara lite vin hos det blev en halv flaska.. Osv osv...
Men jag vet hur jag ska göra för att klara av detta måste bara dit och tyvärr är det inte idag.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar