torsdag 4 juli 2013

Okej fjärde dagen på städning av kroppen det var här jag misslyckades förra veckan... Och trots en massa frestelser så har dagen gått bra.. Jag höll mig & tänkte efter om det verkligen var värt det och svarat var som alltid nej självklart inte.. Så jag lät bli att äta allt det där onödiga.. Så jag är rätt stolt över mig själv.. Nu är det bara att kämpa vidare ett par veckor till.
Något som däremot stör mig är att när jag är på gymmet så har jag så enormt lite energi.. Jag orkar liksom inte som jag gjorde tidigare.. Fattar inte vart denna orklöshet kommer ifrån.. Jag vet att man inte alltid kan vara på topp men det här börjar ju bli löjligt.. Har det inte blivit bättre om typ 1 månad så måste jag nog kolla upp kroppen ordentligt...
För så här kan det ju inte vara!!
Men nu ska man slöa i soffan så..

Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar