lördag 19 oktober 2013

Att gå ner i vikt är inte det svåra utan att behålla målvikten är det som är utmaningen!!
Jag kan säga att sedan jag tappade all motivation & lust i slutet av april har jag trillat dit rejält.. Vikten har smugit sig på & trots försök till att skärpa mig så händer det inte.. Fattar inte vad jag håller på med!! Jag hade ju tom nått min målvikt & nu har jag förstört det!!! Jag dricker Cola äter skit som om det ibland inte fanns någon morgon dag.. Men det som är det värsta är att jag medvetet väljer att göra det! Hur tänker jag där & framför allt hur slutar jag med det? Vill inget hellre än att hitta tillbaka till den person jag var i mars då jag valde dom rätta valen & tränade massor!! Minns knappt när jag satte foten på ett gym senast.. Har där i mot börjat springa igen & älskart.. När väljer jag att hitta tillbaka? När vänder jag den här trenden till något bra? När hittar jag orken viljan & lusten igen? Har någon några svar?

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar